hannaslifee.blogg.se

Geek

Publicerad 2014-01-31 10:34:00 i Allmänt,

fick mina kläder från sheinside förra veckan, tror jag?
Allt passade fin fint förut det svarta linnet med ´fuck you´ fingret på, det var som en klänning. Haha, men annars var allt som sagt bra. Blev lite orolig efter att jag hade beställt då jag googlade lite och alla sa att storlekarna inte stämde och att det kläderna skulle vara mycket mindre men det håller jag inte med om haha. 
resten av bilderna sög, bokstavligen så dom får ni se på någon annan gång. I promise. 
btw förlåt för den tråkiga designen, har absolut inga bilder till en fin header så just nu får det vara såhär. ha det fint, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela