hannaslifee.blogg.se

Friday, I´m lovin´ it

Publicerad 2014-01-10 20:59:26 i Allmänt,

Nananana batman! det är fredag och jag har nu överlevt tre skoldagar som dock inte har varit så himla plågsamma.
wait what was that, var hanna positiv?
Yep yep, första gånger, någonsin... troligtvis.
Kanske för att jag fick sluta tidigare idag pga av tandläkar besök som jag inte skulle på, men Måns han är en bra lärare han. 
jaja enough  about that, efter tandis drog vi till donken. Ovanligt va? tog en glass, först, sedan en hamburgare. konstigt? pfft, allt ska ju ända blandas somwhere down there. 
skulle egentligen till mormor sen men fick illa mående attack på bussen, jag aa ni vet, ordet vi inte nämner här. Jag gjorde inte det tack o lov. Magsjukan härjar i skolan och dräper folk från höger till vänster. bläää säger jag bara. 
just nu känner jag mig lite såhär↓ lycklig och glad som attans för att det är helg 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela