hannaslifee.blogg.se

Fancy dinner and movie

Publicerad 2014-01-04 15:56:00 i Allmänt,

Hejsan hoppsan alla fina läsare! :) Hur mår ni? Jag mår bra, förutom huvudvärk och ont i benen från en 5 km spring runda med attleten till broder. Aldrig igen säger jag bara. Det var nästan värre än att ha matte & då är det illa..
Nyduschad är jag iaf och redo för att gå ut och käka på ett glas med släkten och sedan se hundraåringen på bio, hette den ens så? Äsch I donnooo. 
 
 
Förövrigt filmade jag en "get ready with me" video igår men kameran svek som vanligt och stängde av sig lite då och då. Den lever sitt eget liv och jag har inte råd att köpa en ny tyvärr :( men skulle ni tycka att det var kul om jag började göra mer videos? För om ni inte tycker det så behöver jag ju inte lägga ner ondödig tid på det. 
Ha en trevlig kväll och ät försjutton gubbs, det är ju fortfarande lov! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela