hannaslifee.blogg.se

face makeup

Publicerad 2014-01-26 15:29:00 i Allmänt,

Var ju i täby C på jul-lovet, som btw var ett tag sen. haha,excuse moi för att jag gör det här inlägget nu. Men iaf jag var på jakt efter nytt puder, ny foundation och en concealer. Tilde och jag satt i typ en trekvart för att matcha allt och ändå så blev det fel, såklart haha. well, jag såg ut som en pepparkaka, så kan det gå om man ser ut som mig, dvs en krita. lol.
så nu äntligen har jag  tagit arslet ur vagnen och köpt ett nytt puder från maybellines fit me collektion. Och nej jag har inte gått runt med för mörkt puder i flera månader, hade nån gammal skvätt hemma från oriflame eller något liknande som tur var. 
mitt nya puder ↑                                                                                 Mitt gammla ↑ 
haha snacka om att jag är ljus just nu, men ska nog åka in till stan och sola den här veckan. Yes I know solarium är farligt men en gång har ingen dött av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela