hannaslifee.blogg.se

crap

Publicerad 2014-01-08 07:35:00 i Allmänt,

Jahaja då var det dax igen. Första dagen i skolan på typ 3 veckor och jag är allt annat än laddad. Försöker att se nånting possetivt men nej, tyvärr. haha nej men jag får göra det bästa av det, även om jag gärna skulle ligga hemma i några veckor till med serier och god mat. Det måste nog nästan vara det värsta med skolan, maten.. fyf*n alltså jag fattar faktiskt inte vad dom i köket tänker. Liksom om maten inte är god äter inte eleverna och då sjunker blodsockret och alla blir trötta och sega, vilket relaterar till att ingen varken orkar lyssna eller lära sig  något. Jäklar vilket första skoldagens pepp inlägg det här blev, not. I´m so sorry. 
hoppas att nån av er där ute är fylld med lite mer glädje och energi över att börja i skolan igen, för det kan ju behövas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela