hannaslifee.blogg.se

Hallå, det är Martin Stenmark!

Publicerad 2014-08-02 20:06:00 i Allmänt,

Hej hej, hemskt mycke hej. 
Det var himlarns länge sen jag loggade in här och skrev. Känns som ett år eller så.. 
Statistiken ser inte bra ut, inte alls. Men vad kan man förvänta sig när det har ekat tomt här i flera månader.
Men hold your horses! För jag tror inte att jag kommer börja blogga regelbundet, måste skaffa mig ett liv innan jag kan göra det, lol.
Nej men I will try to blogga så mycket som jag orkar och vill! 
Å ni fina människor som fortfarande hänger kvar får vääääldigt gärna lämna en kommentar om vad ni vill läsa framöver. Blir mycket enklare och framför allt roligare för er och för moi. 
Side track..
Jag har en liten rolig grej att berätta, eller ja, jag tyckte det var lite skoj iallafall.
Jag skulle ringa morsan min idag, oh boy, skit rolig historia tänker ni nu.. Och självkart förväntade jag mig inte att nån annan själ skulle svara så jag skriker "hallåå!" i luren, och så är det Martin stenmark som svarar. Snacka om att jag blev chockad. Jag är inget big fan, men ändå, han är ju ändå rätt såå känd, it was kind off awesome. Kan ju säga att jag fan girla´de ett tag efter, tihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela