hannaslifee.blogg.se

Orkar inte...

Publicerad 2013-12-17 17:41:06 i Allmänt,

Nämen tjäna det var länge sen.. Säger jag inte alltid så? Hmm.. Jo men jag har inga ursäkter till att jag inte bloggar. Eller jo, att jag inte orkar, och det är inte bara för att jag är lat (men en stor del) jag känner bara inte att det ger nånting, jag kommer ingen vart varken i livet eller i bloggen. Och ja jag är mycket medveten om att om man vill sattsa på en blogg måste man skriva långa, fina inspirerande inlägg, men vafan. Jag gör nada om dagarna, jag går i skolan, kommer hem, äter och kollar på mina jävla serier. Så jag känner inte att jag är rätt person för just det här med bloggandet. Fast jag vill ju så gärna, men just nu är det väldigt svårt och jag känner inte att det är värt att lägga ner tid på detta. Tack å hej. 
Hihi, nej jag skojar bara lite med er. Fast det jag skrev är ioförsig sant, men jag tänker skirva när jag vill och har lust inte för att jag "måste" om ni fattar galoppen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela