hannaslifee.blogg.se

#Nolife

Publicerad 2013-12-09 15:34:00 i Allmänt,

Runt 60 helt random frågor, Ni bör poppa popcorn eller ta något annat att äta. Haha, enjoy. 

1. Fullständigt namn? Hanna Margareta Bergström. Mobba inte..
2. Exakt ålder? 14 år 6 månader och 22 dagar.
3. Vart bor du? In the woods somewhere...
4. Bor tillsammans med? uteliggare såklart...eller?
5. Husdjur? En efterbliven katt. thiihi
6. Färg på ditt hus?  rött, jag är ju trots allt svenne.
7. När är du född? 18 maj 1999
8. Klass?  8A, Vi är bäst! :)
9. När ska du sova ikväll? När jag vill.
10. Duschat idag? Nope, inte än.
11. Kramat någon idag? naj.
12. Pussat någon idag? Nehe du.
13. Vad har du ätit? mackor, potatisgratäng, mandariner och kex. 
14. Dagens klädsel? leggings och något som ser ut som en gardin. 
15. Har du många vänner? Nej det skulle jag inte påstå.
16. Hur många har du kysst? dos y tres.
17. Vem kramade du senast? Min finaste Tildeee. 
18: Vilken årstid gillar du bäst? Sommar, såklart.
19. Har du pojk-/flickvän? HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH, nej.
20. Vem pratade du med i telefon senast? Daddiiii
21. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Tessan: förstod nästan det :)

SENASTE:
22. Personen du tänkte på?  Mig själv, haha.
23. Personen du kysste?  Mitt ex.
24. Gången du spydde? men fy, det är det värsta jag vet så sånt förtränger jag gärna. 
25. Gången du grät? yesterday.
26. Pizzan du åt? Grandiosaaaaa :D
27. Gången du var full? Aldrig hänt, I know, I´m a good girl. 

ANTINGEN ELLER:
28. Svart eller vitt? - Svart, ofc
29. Hund eller katt? kissemisse
30. Ut och festa eller hemma och mysa? Myysa
31. Tv-spel eller datorspel? Tv.spel
32. Singel eller upptagen? beror på, är man singel blir man inte sårad men ja det blir ju lite ensamt ibland. Men jag röstar nog på singel. 
33. Svart hår eller blont?  Svart.
34. Blåa ögon eller bruna? Brunaa, så jäkla fint. 
35. Choklad eller lakrits? Choklad!
36. Coca cola eller fanta? cola, fanta? Haha inside joke med Tilde. 
37. Pizza eller kebab? KEBAB! Ingen fråga om saken. 
38. Randigt eller prickigt? Randigt.
39. Älska eller älskas? Både och. 
40. Leva eller dö? Leva. 

ANTAL:
41. Personer du älskar? Min familj, nära och kära. (tildeärinkluderadsomfamilj)
42. Personer du hatar? Haha för många för att räkna. 
43. Gånger du gråtit på ett dyng? Man brukar inte räkna sånt, just sayin´
44. Gånger du haft minnesluckor? TVÅ, skit frustrerande att inte komma ihåg men å andra sidan är det nog lika bra. 
45. Piercingar har du? tre, två i höger öra och en i vänster, fast jag är nickel allergiker så kan tyvärr inte ha örhängen i. 
46. Personer du saknar just nu? Ingen speciell. 
47. Gånger ditt hjärta brustit? Kan ni nog komma på själva. 

VEM:
49. Vill du kyssa nu? Nobody. 
50. Ska du träffa imorgon? Har en date med mig själv. Mihihi.
51. Sjöng du senast för? sjunger inte inför folk.
52. Spelade du tv-spel med senast? Spelar inte spel. 
53. Vill du kasta en sten i huvudet på? Eehmm, jadu..personens namn rimmar med kaktus, hahah, kinda, sorta, fast nej kasta sten i huvudet på folk är väl lite väl förhastat och aggressivt även för mig.
54. Förtjänar att dö? Ingen förtjänar att dö. 
55. Vill du sova brevid inatt? It´s a secret ;)

VAD:
56. Gör dig glad?  Tilde även om hennes skämt är sämst..Hihi nej skoja bara gumman dom är bäst :*
57. Gör dig ledsen? Människor.
58. Vad vill du helst göra nu? Krama om någon
59. Önskar du att du slapp göra? Gå i skolan. 
60. Vill du ha nu? Mat
61. Tycker du om dina betyg? dom är not so good. 
62. Ångrar du i ditt liv? att jag litade på någon som visade sig vara en falsk lögnare. 
63. Är det bästa som har hänt dig? Hmm.. alldeles för svår för att svara på. Eller ja, jag vet ju men kan inte säga det. 

Kommentarer

Postat av: Tilde

Publicerad 2013-12-10 10:19:37

hahahaha, love u ♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela